Contact Center

contact center

Of klanten per telefoon, e-mail of de chatbot contact met je opnemen: ze verwachten de beste service en persoonlijke ondersteuning.

Met ons Alles-In-Eén Cloud Communicatieplatform verloopt al je communicatie vlekkeloos.

Met een Alles-In-Eén Cloud Communicatieplatform beschik je over:

  • Telefooncentrale in de cloud met dashboard op pc
  • Voice en non-voice
  • Klantcontact center
  • Chatbot op website
  • Koppelingen met WhatsApp, SMS, fax en e-mail
  • Duidelijke rapportages
  • Integratiemogelijkheden met o.a. CRM en ERP

Voordelen Alles-In-Eén Cloud Communicatieplatform

  • Efficiëntere afhandeling van oproepen, met Omnichannel-opties zoals chat en e-mail
  • Eenvoudig te integreren in standaard CRM-platforms en zakelijke apps
  • Volledig in richten volgens je specifieke vereisten en frequente verzoeken van bellers
  • Automatisch gesprekken beantwoorden via ingebouwde smartphone-applicatie of vaste telefonie.
  • Optimale bezetting van je contact center door inplanningsmogelijkheden voor agenten
  • Optimaal inzicht dankzij realtime rapportages van alle activiteiten
  • Automatisch doorverbinden op basis van selecties, zoals functie, regio, tijd en organisatie- of branche-specifieke criteria.
Can we help with something? Contact us and we will be happy to tell you more about it.