Contact Center
contact center
Of klanten per telefoon, e-mail of de chatbot contact met je opnemen: ze verwachten de beste service en persoonlijke ondersteuning.
Met ons Alles-In-Eén Cloud Communicatieplatform verloopt al je communicatie vlekkeloos.
Met een Alles-In-Eén Cloud Communicatieplatform beschik je over:
- Telefooncentrale in de cloud met dashboard op pc
- Voice en non-voice
- Klantcontact center
- Chatbot op website
- Koppelingen met WhatsApp, SMS, fax en e-mail
- Duidelijke rapportages
- Integratiemogelijkheden met o.a. CRM en ERP
Voordelen Alles-In-Eén Cloud Communicatieplatform
- Efficiëntere afhandeling van oproepen, met Omnichannel-opties zoals chat en e-mail
- Eenvoudig te integreren in standaard CRM-platforms en zakelijke apps
- Volledig in richten volgens je specifieke vereisten en frequente verzoeken van bellers
- Automatisch gesprekken beantwoorden via ingebouwde smartphone-applicatie of vaste telefonie.
- Optimale bezetting van je contact center door inplanningsmogelijkheden voor agenten
- Optimaal inzicht dankzij realtime rapportages van alle activiteiten
- Automatisch doorverbinden op basis van selecties, zoals functie, regio, tijd en organisatie- of branche-specifieke criteria.
Can we help with something? Contact us and we will be happy to tell you more about it.